lördag 18 december 2010

Lördag hemma

Ja, jag har haft en skön hemmadag idag. Hade ingen lust att göra nåt särskilt så då valde jag bort det. Har virkat, kollat skidor på tv, mailat, bloggat och surfat lite och inte så mycket mer. Fast jag har fått ganska mycket gjort med min virkning och det behövdes. Några sista-minuten-klappar fixades…

Annars var jag på julbord med jobbet igår. Det var himla trevligt, god mat (mest hemlagat, som verkligen smakade som det också) och trevligt sällskap i en av grannbyarna. Efteråt gick vi till stans hotellbar för lite mingel. Också trevligt, med mycket folk att titta på. Synd att inte alla följde med bara. Kom inte hem förrän vid halv tolv-tolv och då var jag ganska trött. Jag hade ju trots allt börjat dagen med simning vid halv sju. Kanske är det dags att komma igång på allvar med träningen igen efter förkylningen. Jag känner mig iaf laddad för det. Men just nu ska jag kolla klart på Nobels fredskonsert och virka lite mer innan det blir natta. Kanske hörs vi snart igen, det beror på hur jag känner för det. Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar