torsdag 10 december 2009

Egen reflektionsdag

Ja, det har jag haft idag. Alltså jag har inte varit på jobbet, utan arbetat på egen hand här hemma. Fast en hel del annat har jag fått gjort också. Livets nödvändigheter i form av hälsobesök på lasarettet, rensning och kopiatorbesök på motorklubben, begravning av en motorkollega och så förstås lite matshopping.
Den senaste veckan har jag inte riktigt känt för att blogga. Det har varit lite för mycket runtomkring och jag har väl känt att tiden inte räckt för allt jag vill. Det vore skönt med ett uppehåll, men samtidigt vet jag att det jag skriver faktiskt är det som fått mig lite på rätt spår igen. Det räcker med att skriva ner saker så kan jag glömma dem, behöver liksom inte tänka på dem mer då. Vi får se hur det blir med bloggandet, jag håller iaf liv i min kreativa blogg. Det finns så mycket som jag skulle vilja göra med alla idéer jag får, men men, jag har ett annat liv också.
Imorgon blir det iaf en lång dag på jobbet och sen ska vi ut och roa oss på det enda nöje som finns i den här stan, FpF. Verkar som om vi iaf blir tre personer, kul kul!
Få se om jag återkommer under helgen med mer bloggning. Det blir intressant och se om jag har nån inspiration för det. Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar