söndag 29 november 2009

Söndag kväll

Efter en intensiv helg har jag äntligen landat i soffan på söndagskvällen. Sitter här och njuter av mitt adventspyntade hem. Ska väl berätta lite om min helg sedan i fredags.
Fredagen bestod av jobb en kortis, städning och plock hemma en ganska lång stund och sen Idol, några Smirnoff Ice och massor av svettig dans på FpF. Kul!
Lördagen gick åt till tvätt, adventspyntande och tjejkväll med glögg och pärlor. Riktigt skoj och massor med fina ”vinglasmärkare” blev tillverkade. Synd att jag glömde fota dem bara…
Söndag då… Ja, jag och pappa tog oss en tur till Hofors för att hämta ett par möbler som jag köpt. Så nu har jag ett par nya renoveringsobjekt… Fast jag har förstås redan börjat med det ena…
Sen har jag mest tagit det lugnt efter en intensiv helg – man måste ju göra det nån gång också. Men imorgon är det full snurr igen. Det blir iofs inte en jättestressig vecka, men några saker finns det ju inplanerade iaf. Har ett par saker som ska virkas innan jul, ett par kvällsmöten och så mina julgardiner som ska sprättas fållar på, strykas och hängas upp. Och så får jag ju fortsätta med min renovering av möblerna då. Kul ska det bli! Men nu är det sovdags så jag får komma pigg till reflektionsdagen på jobbet. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar