måndag 9 november 2009

Måndag kväll

…har det hunnit bli. Det känns som om veckorna består av måndagar och fredagar, så nu ser jag fram emot fredag igen då…
Men skämt åsido har jag jobbat en lång heldag idag. Inte så många barn, men 9-17 känns iaf långt ibland. Fast man får skylla sig själv när man inte kan gå och lägga sig i tid… Hade lite svårt att komma ner i varv efter släktens besök här, men det gick till slut. Iaf så fick jag lite hjälp av min suveräna pappa igår. Hjälp med att sätta upp en hylla i köket och en i sovrummet, så nu är det sakta men säkert ännu mer färdigt här hemma. Har ju haft funderingar på att byta lite möbler i vardagsrummet och det tänker jag göra, men letandet på Blocket kan ju ta sin lilla tid och innan jag hittar exakt det jag vill ha till rätt pris. Det är ju en hel del saker som ska bytas ut, men det ger sig väl med tiden. Jag har ju egentligen inte bråttom, men jag vill ju gärna ha allt på en gång…
Iaf så fick jag en massa lotter igår av släkten, så jag hoppas på att jag kan bli miljonär på nån av dem, det skulle lösa många av mina problem med möbler. Man kan ju inte köpa möbler för 50000kr när man inte har de pengarna. Men om jag blir miljonär så, då blir det möbler för iaf en liten del av slanten. Håll tummarna för mig!
Nej, nu ger jag mig för idag. Hörs igen imorgon. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar