tisdag 3 november 2009

Tillbaka

Ja, så gick det en extra dag mellan mina uppdateringar då. Min oinspiration höll i sig under gårdagen också, men idag kanske det blir bättre. Skönt iaf att det inte kom nån snö som de hade pratat om…. Kallt är det ju iaf…
Var på massage igår, så sen när jag kom hem var jag ganska däckad, så det blev en väldigt lugn kväll. Virkade lite framför tvn, men annars gjorde jag inte mycket.
Idag då? Har väl planerat upp veckan lite mer. Vet vad jag ska baka och när, har planer för torsdag och fredag kväll, nu ska jag bara boka tvättstugan också.
Har varit iväg med min trilskande airbag-lampa till verkstan också. Som tur var så var det inte på min sida utan på passagerarsidan, men de får väl leta vidare få se vad de hittar på och om det är nåt som går att fixa. Känns som om det skulle kunna bli ganska dyrt… Men vi får väl se hur jag gör sen. Tog iaf en promenad hem medan de grejade och det var skönt. Fick ju ta en tillbaka dit sen också, helt ok.
På jobbet är det ju fullt upp som vanligt. Håller på med att boka in och genomföra mina föräldrasamtal. Så idag har jag planerat, planerat och planerat. Och lite mer har jag gjort sedan jag kom hem… Men nu är det bara den roliga delen av planeringen kvar – virkning! Vi har en KRAV-affär på jobbet just nu och till den virkar jag lite grejer. Igår blev det två mandariner och idag på jobbet gjorde jag min första rödbeta. Det ska bli några till innan jag är klar, så jag ska strax sätta igång.
Och annars… Jaa, det kanske går lite lättare nu. Det gick lätt att komma upp imorse även fast det var tidigt. Huvudet snurrar inte längre bara kring en sak och det kan ju bero på att jag har för mycket annat kring mig iofs, men kanske kanske att det börjar lätta lite med. Vi får väl se hur det blir med den saken.
Men nu ska jag ta och ge katten lite mat innan han gastar ihjäl sig. Sen blir det virkning. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar