söndag 1 november 2009

Seg söndag

Och imorgon är det dags för jobb igen. Det har varit skönt med semester, men nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten. Jag hoppas verkligen att jag kommer att må bättre då, men vi får väl se.
Idag har jag iaf varit hos ett par kompisar och bytt till vinterhjul på bilen. De hotar ju med snö imorgon, så det var väl lika bra att få det avklarat. Fast jag kan inte direkt ta åt mig hela äran. Jag hade mycket hjälp av herrn i huset. När det väl var dags så blev det lite bråttom. Skönt för det var snabbt avklarat på bara 20 minuter.
Lite virkat har det också blivit idag. Och lite kollat vad jag ska virka framöver. Så nu får vi bara se hur lång tid det tar innan det är klart. Men först ska jag göra klart mina tre beställningar.
Men i veckan måste jag baka, så det får vänta tills i helgen. Få se om jag får lust i veckan så kanske jag tjuvstartar lite. Men det visar sig.
Har kollat lite på möbler också. Jag funderar på att ändra om i vardagsrummet. Det känns som om jag vill göra något nytt där. Men det får inte kosta alltför mycket. Jag handlade ju trots allt nya möbler för mindre än två år sen… Det är bara det att jag tröttnat på dem totalt redan. De är inte precis det jag vill ha, så då kan jag lika gärna se om jag kan lösa det hela på nåt annat bra sätt. Är det nån som har nåt bra tips får ni gärna dela med er. Jag vill ha ett gammaldags vitrinskåp och ett linneskåp i samma stil. I vitt… Ny tv-bänk, vardagsrumsbord och ett litet avställningsbord också. Gissa varför jag letar på Blocket… Men men, man måste ju drömma också…
Urk, vad jag är oinspirerad idag. Lika bra att jag ger mig. Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar