söndag 8 november 2009

Sporadisk

Jaha, då är jag här igen. Har haft några dagar när jag inte känt för att blogga, så jag har struntat i det. Vet inte om det berott på nåt särskilt, har bara känt mig trött.
Och vad har hänt då? Inte mycket… Har bakat lite inför dagens släktfika, varit hos en kompis i fredags kväll på mat och virkning, städat och plockat en massa och virkat en del mer till jobbets KRAV-affär.
Känner mig allmänt låg och vill helst bara slappa här hemma, men det beror väl till viss del på vädret också. Snön som kom i veckan försvann ju lika snabbt som den dök upp. Trist, det blir så grått. Och idag har jag inte tid att slappa. Ska städa lite till och sen kommer släkten och ska fira min födelsedag i efterskott. Och så ska jag få lite hjälp med att få upp ett par hyllor också – jag har ju världens bästa pappa som alltid ställer upp och fixar åt mig. Grattis till dig på Fars dag!
Få se om jag bloggar nåt mer ikväll, det visar sig. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar