tisdag 17 november 2009

Tisdag med fullt upp

Ja, det börjar känns som en dålig vana det här med sporadiskt bloggande, men jag har verkligen inte känt för det. I söndags hade jag fullt upp med tvättstuga, besök hos vänner och PartyLite-visning. Hade min kompis H med mig hem och vi satt och pratade en stund efteråt. När hon åkt skulle jag lägga mig på en gång och det gjorde jag också, men jag hade så himla svårt att somna. Så igår var jag så trött att jag inte hade ork för nånting efter jobbet, somnade t.o.m. till framför datorn… Men det var efter att jag uträttat de ärenden som jag skulle göra, så det gjorde inte så mycket.
Idag har jag också jobbat kort dag, skööönt! Och inatt sov jag mycket bättre, så jag har varit piggare. Har haft bilen inlämnad och fått min airbag fixad. Inte billigt, men förhoppningsvis en engångsföreteelse. Och skönt att et är klart, inga mer bsök på grund av den iaf hoppas jag! Åkte dit med den direkt efter jobbet och hade tur och fick lift med vännen L hem. Tyvärr hade hon också ett tråkigt besked att berätta, men ett litet positivt också. (R.I.P. – vi kommer att sakna dig!)
Eftersom bilen var inlämnad tog jag sen en promenad hem till vännen A. Vi tog oss upp på stan och satt på fik och babblade ett par timmar. Sen var hon snäll och skjutsade mig till bilverkstaden. Himla kul att ses – nu var det verkligen länge sen! Så här länge får det inte gå mellan gångerna ju.
Men nu är det dags för lite tv-tittande när jag skickat ett mail till mamma. Så nu hoppas jag på mer inspiration inför morgondagen, så att jag skriver lite i bloggen då med. Ha en skön onsdag! Kram och godnatt!

1 kommentar:

  1. Tack för fika stunden.. behöver ju inte döja lika länge till nästa gång.. kram

    SvaraRadera