måndag 23 november 2009

Och länge sen igen...

Ja, det känns som om det bara blir mer och mer sporadiskt detta skrivande. Egentligen vill jag ju skriva, men det känns mest tomt och innehållslöst. Dessutom är det rätt fullt upp med allt annat just nu, men det är väl självvalt till viss del. Fast vissa saker måste man ju göra, som jobba. Även om jag stortrivs på jobbet så kände jag inte för att gå dit imorse. Har haft en helg med migrän och då känns liksom hela ledigheten bortkastad. Skulle vilja ha en till dag när jag känner mig pigg, det fanns ju liksom saker inplanerade som jag inte orkade göra bara för den s*ta*s huvudvärken. Men, men, det blir väl bättre till nästa helg. Och snart får jag vara långledig, kan inte fatta att det bara är en månad kvar till jul och ledigheten…
Idag har jag haft en fulltecknad dag. Jobb med möten, sen massage och så personalmöte med FAS-05. Hoppas nu att jag vaknar med mindre ont i ryggen imorgon och sen får jag ägna eftermiddagen åt lite fix och så lite skoj med. Ska iaf försöka få tag på en bra möbeltransport. Kanske har jag fixat en eller ett par nya möbler till mitt vardagsrum. Hoppas hoppas!
Nej, dags att hoppa i säng, det är ju trots allt kl. 7 imorgon bitti jag börjar… Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar