söndag 14 mars 2010

Dagen efter

Ja, det känns nästan lite så, fast det inte är så. Vi har haft en minisemester fredag - lördag och varit till Lima för att titta på lite bilåka. Fast vid närmare eftertanke så blev det en hel del bilåka, även för vår egen del. Kul har det iaf varit! Så nu kan man säga att det officiellt är slut på vintersäsongen för vår del i rally.
Och annars då? Jaa, det händer egentligen inte så mycket, Vi vänjer oss väl sakta men säkert vid varandra allihop. Orkar inte gå in på allt som hänt och så, men det har varit lugnt kan det väl sammanfattas med. Det kommer nog att vara lugnt framöver också, blir inte så många saker som händer från 1 april. Då är nämligen det värsta avklarat med allt som hör våren till, åtminstone på fritiden. På jobbet brukar ju den bråda tiden slå till då, men vi får se hur det kommer att bli i år, jag har ju inte upplevt en vår på det nya jobbet än…
Sen kommer det väl säkert att bli fler saker som vi eller jag hittar på att göra framöver, vi har pratat lite löst om en helg i Örebro eller nåt annat besök hos nån kompis, men vi får se när och hur det blir.
Jag återkommer när jag känner att jag har mer att skriva om, det återstår att se när det blir… Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar