tisdag 21 september 2010

Inte blir det varje dag

Neej, men kanske iaf varannan som jag skriver… Känner att jag inte har så mycket intressant att skriva om. Idag kan jag ju berätta om mina nya motionsmål. Jag har ju promenerat och sprungit lite i sommar och fortsättningen blir så här: simma en dag i veckan, gymma en dag i veckan och sen promenera/jogga minst tre dagar i veckan. Jag är inne på tredje veckan redan nu och jag skulle kunna simma fler gånger i veckan redan nu. Jag imponerade på mig själv genom att simma 1 km på 35 minuter redan första gången, trots att jag inte simmat på ganska länge. Så nu tar det 30-35 minuter och det är lagom att köra när man simmar på morgonen som jag oftast gör. Det är ett skönt sätt att börja dagen på! Igår och idag har jag promenerat, 50 respektive 40 minuter. Imorgon blir det gymet och på fredag morgonsimning. Det känns skönt att ha planer och mål för motionen, jag har så mycket lättare att hålla mig motiverad då. Så nu funderar jag på vad mitt mål med livet ska vara. Jag hoppas bara att jag kan hitta motivationen där med.
Men nu är det dags att ta en titt på lakanen i sängen. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar