onsdag 22 september 2010

Spontan-spinning

Ja, alla som vet vad spinning är undrar kanske vad detta är för nåt. Men det kallas nog så när man åker till gymet för att köra en timmes styrketräning och istället hamnar på ett spinningpass... Jag åkte alltså iväg till Hälsans Hus efter jobbet och en kort sväng hem. Väl där upptäckte jag att det var flera stycken som satt på spinningcyklarna som jag använder till min uppvärmning. Jag såg en del bekanta ansikten, så jag kollade vad de skulle göra. Jo, spinning förstås. Tur som en tok hade jag ju. Jag som älskar att köra spinning - det gör slut på kroppens energi och man får utlopp för sin ilska på ett vettigt sätt. Kalas! Så nu när jag ätit lite och varvat ner känns kroppen sådär skönt avslappnad. En dusch är det enda som saknas, sen är livet perfekt.
Annars då? Jo, jobbat som vanligt förstås. Paket från DeVal kom idag med alla grejer - och allt passade! Så himla skönt! Funderar nästan på att beställa en till av en tröja som jag köpte, den var så snygg och skön. Men vi får se hur jag gör, jag är ju inte miljonär heller...
Imorgon är det tidigt skift och sen fika med en jobbarkompis och lite planering av ljusparty. Kul!
Nu är det dags att komma in i duschen innan det är dags för tv-kväll. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar