tisdag 19 oktober 2010

Det rullar på...

Jaa, så kan man kanske beskriva livet just nu. Inga särskilda glädjeämnen eller sorger - allt bara är. Mycket att göra är det såklart, det känns det som att det är jämt. Just nu är det faktiskt jobbet som känns roligast. Många måsten där också iofs, men en rolig barngrupp med MÅNGA positiva vibbar som ger en otroligt mycket tillbaka. Dessutom har jag kommit in i en period med massor att göra på helgerna och då är det nästan lugnare att vara på jobbet.
Förkylningen som jag fick förra veckan är mindre trevlig och väldigt ovillig att ge med sig. Jag snörvlar och hostar, men förhoppningsvis är jag pigg till helgen för då ska jag till Ullared! Ja, jag åker förstås även om jag inte är pigg, för dit ska jag! Det är evigheter sen jag var ner sist. Har massor av planer för vad jag vill handla, men vi får se hur mycket det blir i slutänden. Nån slags redovisning kommer kanske sen.
Nu är det iaf dags att ta mig i säng så att jag orkar med morgondagens långpass på jobbet. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar