fredag 9 juli 2010

Fredag med fullt upp

Ja, fullt upp har det varit hela dagen. Körde igång klockan elva och kom hem vid nio när allt var klart (det tror vi iaf, men det brukar alltid vara nåt man glömt...) Vi har kört ut program, plockat ihop grejer till imorgon, skjutsat ner grejerna och maten till skolan. Nånstans hann vi med en lunch också, lövbit med pommes och bea-sås - mums! Det är så sällan jag äter ute, men idag fick det bli så.
Hektiskt och varmt kan man nog sammanfatta eftermiddagen. Den slutade bra iaf. Fick besked om att vännerna J och K äntligen fått sin lilla bebis. Kul kul! Fick dessutom med mig två liter jordgubbar hem och mumsade i mig en av dem till kvällsmat. Sen pratade jag med bästaste vännen P i Norrland en stund. Härligt att höra hennes röst en sväng, det går långt mellan gångerna.
Har suttit och tittat på "Walk the line" om Johnny Cash en stund också, man förstår varför den fick Oscarsstayetter, den är verkligen bra.
Men nu är det dags att sova, imorgon ska jag upp tidigt. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar