söndag 11 juli 2010

Söndag och äntligen...

...ja, äntligen är fotbollsVM slut. Och äntligen kan vi lägga rallytävlingen till vila ett år. Snart nog får vi börja med höstens tävling, men den är betydligt enklare funktionärsmässigt.
Har haft en lat dag idag. Mest inomhus eftersom det var som en bakugn ute. Tvättat lite, haft fikabesök av ett par kompisar och läst ut min bok. Varit på slutmöte för rallyt igår.
Så nu ÄNTLIGEN ska jag åka till stugan i morgon och bara vara. Ta dagen som den kommer och göra precis vad jag vill och inget som jag inte vill. Har bara tre saker inplanerade: ett besök på Kupolen i Borlänge med mamma, en Korpen-promenad med henne och pappa runt den lokala sjön och ett besök i den lokala garnaffären för att se om de har fått in nåt mer garn som jag behöver. Har de inte det får jag ta ett besök på garnaffär i Borlänge också.
Det känns ganska trevligt att inte ha nåt särskilt planerat och därför är det inte säkert att det kommer bli nåt bloggat heller. Eller iaf kommer det kanske bli sporadiskt nu ett par veckor, det beror lite på nätet där ute. Mycket ute-tid och slö-tid kommer det iaf säkert att bli. Både jag och katten kommer att njuta så mycket det bara går. Det behövs verkligen inför den kommande hösten.
Men nu ska jag ta och gå ut en sväng och njuta av den friska sköna luften efter åskovädret som drog förbi tidigare ikväll. Sen blir det sängen. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar