onsdag 7 juli 2010

Onsdag i solen

Ja, idag hade jag inget alls planerat, så det blev en lugn morgon och sen tog jag med mig min solmadrass och lite grejer och gick ut i solen. Eller iaf ut. Det varierade lite om det var sol eller inte, men skönt var det! Jag somnade till ett par gånger, läste mer i min bok och passade på att måla nytt lack på tånaglarna. Så småningom gick jag in och tog lite lunch för att sen åka till grannbyn och hälsa på min vän H med bebben. Det blev ett långt trevligt besök med mycket sol. Härligt!
När jag kom hem valde jag att virka klart min disktrasa som jag ska ha med mig till stugan på måndag. Den blev väldigt bra, så nu hoppas jag bara att den är bra att torka med också.
Senare, när det blivit svalare, tog jag min promenad. Gjorde ett annat val av väg idag. Det blev asfalt, en promenad längs cykelbanan på stranden. Skönt var det, men det känns i knäna. 55 minuter tog det idag. När jag kom hem gjorde jag mitt träningsprogram också, så nu är det bara slutet av "Sex and the city" kvar, sen blir det natti natti. Imorgon blir det lite rallyjobb. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar