torsdag 1 juli 2010

Torsdag utan något planerat

Jaa, det var himla skönt att åka hem från jobbet och veta att inget särskilt var planerat ikväll. Det är som om jag får mer gjort när jag inte har nåt planerat, jag blir mer effektiv och sugen på att göra saker. Funderade en stund på att gå ner på stadsfesten, men jag kände att det fanns annat som jag hellre ville göra. Jag kommer säkert att få nog av festen imorgon när jag ska jobba där i entrén.
Så jag har motionerat 65 minuter, sprang en hel del, iaf 2 km. Har virkat på min disktrasa och dessutom använt nystvindan för att få till ett bra nystan av den sista blå härvan med lingarn. Har vaxat benen, så nu känns de lite fräschare igen. Det är ju semester efter imorgon, så det kan ju vara skönt att känna sig lite fin. Får jag dessutom klippa mig och färga fransarna (måndagens plan) så kommer jag att vara sommarfin.
Annars har jag inte gjort så mycket mer än jobbat... Fått en hel del gjort där med, så nu börjar det kännas att jag är klar för ledighet. Det ska bli så skönt!
Men nu ska jag försöka komma i säng lite tidigt, har ju inte riktigt lycktas med det den här veckan annars. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar