tisdag 6 juli 2010

Lugn tisdag

Ja, det har det varit idag. Sov till nio, har bestämt mig för att se till att få minst 8 timmar per natt så jag kommer ikapp med sovandet. Tog en lite lat morgon med frukost vid tvn och med datorn i knät. Virkade lite och pratade lite i telefon. Sen tog jag mig ut på gården och låg på min solmadrass lite. Det var lite omväxlande väder, en hel del sol men varmt även när molnen gömde solen.
Tog mig till den lokala skolan till kl. 14 för att få lite nycklar till helgens rally. Sen drog jag ut till byn utanför stan och hälsade på vännen L och drack kaffe. Babblade en massa, så jag kom nog inte därifrån förrän vid sex. Handlade lite på hemvägen och käkade när jag kom hem. Kollade lite på tv och sen tog jag min promenad. 65 minuter idag också och en massa mygg. Blä! Men det är skönt när man klarat av motionen, man känner sig så nyttig.
Så nu ska jag se klart på "Sex and the city", kanske virka lite till och sen blir det natti natti. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar