lördag 10 juli 2010

Rallylördag

Jaha, så var rallyt över då. Äntligen! Bara eftermötet kvar imorgon och det är på kvällen så jag har hela dagen på mig att göra annat. Orkar inte skriva så mycket om rallyt mer än att det gick bra. Lite brist på funktionärer som vanligt, men annars var det nog rätt ok. Och inte blev det samma vinnare som ifjol heller.
Det blev ju så klart en del städning efter rallyt så jag var inte hemma förrän vid sextiden, ca tolv timmar efter att jag gick upp... Så jag kände mig lite trött och sliten i värmen. Handlade på hemvägen och det var väl tur det för katten var helt vansinnig över att inte ha fått mat på hela dagen. Sen satte jag mig faktiskt framför tvn och kollade på den ett bra tag. Återställde salt- och vätskebalansen i kroppen med lite chips och mineralvatten. Nu har jag tröttnat på tvn så det blir en promenad i den mer drägliga temperaturen. Sen är det sovdags, måste sova ikapp det som jag inte sov inatt. Tar alltså sovmorgon imorgon... Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar