onsdag 30 juni 2010

Onsdag med skaldjur

Ja, först var det inte så värst mycket skaldjur, kycklinggryta med ris serverades det på jobbet idag. Iofs gott, men... Började jobba sent idag. Det var rätt skönt eftersom det blev lite sent igår. Dagen flöt iaf på med mest datajobb för min del. Det mesta är nu klart inför hösten, det känns himla skönt eftersom semestern närmar sig med stormsteg. Bara två dagar kvar nu.
Iaf så skippade jag lunchrasten så att jag kunde gå hem halv fem med tanke på kvällens övningar.
Hann med att jobba lite med motorklubbsgrejer mellan jobb och kvällsnöjet.
Kl. 19 träffades vi kollegor på jobbet för att käka skaldjursbuffé på hamnrestaurangen. Himla gott var det och mysigt att träffas lite utanför jobbet också. Vi hann med både buffé, dessert (glass med jordgubbar) och kaffe. Vi blev sittande till gott och väl efter tio, så jag kom hem strax efter halv elva. Tur att man har nära hem!
Men nu ska jag ta och lägga mig så att det blir natti natti lite tidigare än igår. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar