torsdag 17 juni 2010

Torsdag efter mötet

Jaha, här kommer en liten uppdatering igen. Har haft en heldag i solen idag, himla skönt, särskilt som det tydligen ska spöregna imorgon. Jobbade till halv fyra och sen bar det av ut i skogen på lite motion. 65 minuter idag också - i strålande sol och värme. Lite trögt gick det, men det var kanske värmen som gjorde det. Kroppen är liksom inte riktigt van vid den än. Skönt var det iaf! Det gick hyfsat bra också, sprang en del, men inte lika mycket som igår. Det känns i knät när jag tar i för mycket, men som tur är går det över efter att jag kommit hem, så nu känner jag just ingenting.
Jag fick stretcha och duscha lite halvsnabbt efteråt eftersom jag skulle ha styrelsemöte på motorklubben. Det gick för ovanlighetens skull ganska snabbt, var hemma redan kl. 9. Så nu är det sommarlov för den verksamheten iaf, även om tävlingsverksamheten inte vilar än. Så nu är det bara för mig att vänta in semestern också, bara två veckor kvar att jobba... Härligt!
Sen jag kom hem har jag virkat klart dagens födelsedagspåse, en grönvit sak idag. Än så länge håller jag mig till planen och imorgon blir det en ny färg.
Men nu ska jag faktiskt ta och lägga mig. Börjar sent imorgon, så det blir en liten sovmorgon. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar