måndag 21 juni 2010

Läggdags

Ja, det börjar det bli nu, men det är ju så himla ljust ute, måste nog ta ner persiennerna om jag ska kunna sova inatt. Annars har det varit en lugn dag. Bara runt tio barn på avdelningen på jobbet och soligt och skönt utomhus.
Efter jobbet blev det en sväng till massören och sen en sväng för att hämta nya linser, så jag har några att byta till i sommar. Träffade på en nygift kompis och passade på att gratulera! Kul!
Åkte hem och tog det lugnt en stund och sen drog jag ut i spåret. Tog den långa vändan idag också och sprang ganska mycket, kanske 2 km totalt. Har inte så ont i knät nu ikväll, så kanske att helgens vila gav resultat. Vi får se vad sjukgymnasten säger imorgon. Jag ska iaf fortsätta att jogga och gå omväxlande. Kanske att jag kan springa ett helt varv på näset sen i höst. Jag håller tummarna för det...
Nu ska jag ta och läsa lite i sängen innan det är dags att sova. Börjar tidigt imorgon. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar