tisdag 15 juni 2010

Tidag med jobb jobb jobb

Jaa, det finns inte mycket annat att säga. Började jobba sju och höll på till ett. Åkte vidare till klubben och jobbade där till efter sju. Mycket fick vi ju gjort, men det känns inte så kul att släppa en lång ledig eftermiddag och tillbringa den inomhus. Tur att jag har semester imorgon!
Har varit ute och promenerat en sväng också sen jag kom hem. En dryg timmes promenad (65 minuter) varvat med löpning emellanåt. Så jag har nog sprungit 1,5km idag. Få se hur knät mår imorgon. Förhoppningsvis börjar det ge sig, kanske har tränat upp musklerna runt omkring nu... Imorgon blir det också långa versionen av promenaden, ska ta igen latheten i helgen tänkte jag...
För övrigt är jag ju ledig, men jag ska väl iaf diska och dammsuga litegrann, får besök av vännen P och hennes barn uppifrån Norrland. De är på väg till mormor och morfar och stannar en sväng här på vägen dit. Det ska bli kul, hon har fått en bebis sen vi sågs sist ju.
Annars får vi se vad jag hittar på och hinner med att göra. Ska försöka virka lite på en av de påsar som vi fröknar på jobbet håller på att virka till barnens födelsedagspresenter. Få se om det blir något mer, men det skriver jag i såna fall om imorgon!
Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar