onsdag 2 juni 2010

Utedag

Ja, onsdag är det idag och jag har varit ute mest hela dagen. Hela förskolan har varit på utflykt i gassande härlig sol och eftermiddagen gick i samma stil. Tyvärr har jag känt av knäet idag, vilket är mindre kul, men jag bestämde mig iaf för att ta mig ut och motionera. 45 minuter i lägre tempo än vanligt och mest på grus gjorde att det funkade iaf. Få se hur det känns imorgon. Jag har sagt att jag ska ta mig till vårdcentralen om det inte blir bättre snabbt.
Imorgon har jag som vanligt fullt upp, så jag funderar på att be vice att ta mitt månadsmöte, men egentligen skulle jag vilja vara där... Men man kan ju inte göra allt på en gång så vi får se hur det blir.
Men nu ska jag försöka komma i säng. Det har varit klent med det de senaste dagarna, så jag behöver verkligen sova. Så kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar