tisdag 22 juni 2010

Sen tisdag kväll

Ja, tyvärr blir det så ibland när man har mycket att göra. Har varit på jobbet tidigt idag och sen varit till sjukgymnasten. Inga rent positiva eller negativa besked, men kanske kan vi komma fram till en bra lösning på mitt knäproblem så småningom.
Åkte hem och vilade ett tag och sen bar det av för att handla och sen möte på klubben. Hade en fin huvudvärk, men det gav med sig efter nån timme. Kom hem från mötena vid kvart över nio och bestämde mig för att de var varmt nog att ta en kort promenad. Det blev en 40-minutersvända idag, så jag kom inte in förrän vid halv elva. Det är anledningen till det sena bloggandet ikväll. Men nu är det dags att hoppa i säng så att jag inte försover mig till jobbet imorgon. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar