onsdag 9 juni 2010

Superonsdag

Ja, det blev en riktigt bra dag idag. Den började lite lågt, men arbetade sig uppåt vartefter. Jag kom i säng i hyfsad tid igår och var inte lika trött när jag gick upp i morse. Ska försöka komma i säng lika tidigt idag. Kom iväg till jobbet i bra tid och planerade en halvtimme innan jag började. På förmiddagsrasten kom den första uppåtpuffen - en av mina vänner födde barn i morse. En liten ny kille har sett dagens ljus. Hurra och grattis!
Fixade och grejade på jobbet med en hel del städning och plock idag, så nu börjar avdelningen kännas ren och fin inför sommarvilan. Slutade sedan kl. 17 och åkte raka vägen hem för att vila lite. Mitt knä har känts helt ok idag, men tröttheten och stelheten kommer på kvällarna. Har gått på värktabletter idag också, men tidigare har det ju känts ändå. Idag har det varit något bättre. Jag hoppas att det håller i sig nu.
Tog mig ut i spåret vid sjutiden och det blev 45 minuter idag. Kände av knäet, men jag valde ändå att promenera eftersom sjukgymnasten sa att det skulle vara ok.
Nu har jag kollat lite på tv och mailat en massa, men nu är det dags att slå igen datorn om jag ska komma i säng i tid. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar