söndag 20 juni 2010

2-dagars

Ja, jag kände inte för att blogga igår, men jag skriver väl lite idag. Hade inget särskilt för mig igår, jobbade sent, så det blev en sen promenad på bara 40 minuter. Hade ont och ingen ork så det kändes bäst så.
Idag har jag sovit länge, tvättat, virkat och så förstås tittat på bröllop. Himmel vad fina de var! Så önskar jag verkligen att det blir för mig också en dag.
Fick ett härligt besked från vännen L också. Äntligen är operationen avklarad och hon kan börja få tillbaka sitt vanliga liv. Super!
Har däremot inte haft nån motivation för promenad idag, så jag har helt enkelt låtit bli. Det får bli imorgon, trots att jag har lite annat att göra då. Arbetsdag på klubben är det som gäller, men jag hoppas att vi blir fler än förra söndagen så att det går fortare än då (eller kanske att vi får mer gjort på samma tid som då). Håll tummarna för att vädret inte blir spöregn!
Nu är det dags att stänga av tvn och lägga sig! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar