onsdag 23 juni 2010

Onsdagsvärme

Jaa, idag har det verkligen varit varmt. Jag gillar det, det är så skönt! Men visst blir det lite svettigt när man står på jobbets gård utan så värst mycket skugga...
Det var iaf en ganska stressig förmiddag, kom till kl. 9 och sen var det brandövning och så träff inför sommarverksamheten kl. 9.30 på grannförskolan. Lite jobb med papper till det och så dukning och vips var det lunch. Eftermiddagen gick åt till att vara ute i solen och klä på midsommarstången med björkris. Det gick ganska fort när vi väl satte igång.
Efter jobbet for jag direkt upp på stan för att kika lite efter nåt till lille A som jag skulle träffa för första gången idag. Han är bara två veckor gammal och inte så stor alls. Träffade iaf på en gammal kollega som jag började prata lite med och det tog en stund, så det blev i stort sett bara att åka hem och vända sen när jag kom därifrån.
Åkte ner till grannbyn och hälsade på de nyblivna föräldrarna och handlade lite ljus samtidigt. Lite fika på det och sen åkte jag hem vid niotiden.
Sen jag kom hem har jag bara vilat och skrivit upp vad jag ska ha med mig till stugan imorgon när jag åker. Jag blir ju där över helgen, så jag vet inte hur det blir med mottagningen på det mobila bredbandet, men jag hoppas att jag kommer kunna blogga iaf. Annars skriver jag inlägg och lägger in dem efteråt när jag kommit hem på söndag kväll. Jag kommer inte komma ihåg vad jag har gjort annars...
Men nu är det dags för kvällens knä-övning och sen är det sängdags. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar