måndag 28 juni 2010

Sen måndag

Ja, i dubbel bemärkelse. Jag är som vanligt vaken alldeles för sent och jag har dessutom jobbat sent idag. En helt ok dag i solen med barnen. Poolen togs fram och de fick plaska runt. Gissa om de trivdes...
Iaf så kunde jag åka hem lite tidigare än fem och det var rätt skönt att komma hem och bara ta det lugnt en stund. Hade magknip större delen av eftermiddagen, så det var välbehövligt. Tog med mig tvätten till tvättstugan och körde igång med den. Bäddade rent och fixade lite hemma med mail och sånt. Drog till sist iväg på min motionsrunda vid halv nio. 65 minuter blev det idag och inget ont i knät! Skönt! Jag hoppas att det fortsätter så för jag sprang iaf en kilometer idag. Men vi får se hur det har gått när veckan är över.
Träffade på den nya grannen när jag kom hem. Hon har också katter visade det sig. Det blir spännande att se hur det kommer att funka med henne bredvid. Jag hoppas att hon inte är en stökmaja.
Men nu är det verkligen dags för mig att lägga mig i den nybäddade sängen och försöka få några timmars välbehövlig sömn. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar