söndag 6 juni 2010

Nationaldagen

Ja, inte har jag firat särskilt mycket, men det är ju ändå det idag. Tog sovmorgon idag, det blev en sen kväll igår fast jag bara satt hemma och slappade framför tvn. Vaknade vid halv tio och tog mig lite frukost och virkade lite. Duschade och tog mig lunch innan det var dags att åka till vår planerade nationaldagsaktivitet med motorklubben. Vi hade fyra bilar som skulle ställas ut på en av kommunens arrangerade aktiviteter idag. Soligt, varmt och fint var det och rätt lagom med folk som kom förbi och kikade, framför allt på vårt specialbygge. Kul!
Åskvädren drog runt oss så några regndroppar fick vi på oss, men ingen riktig skur iaf. Cyklade direkt till affären när vi var färdiga i fyratiden. Handlade det jag behövde, ägg och smör till mitt bak. Har planeringsdag imorgon, så jag har bakat rabarberkaka till eftermiddagsfikat. Mums!
När jag väl kom hem dunkade det så i huvudet att jag la mig i soffan och vilade ett tag innan jag gick ut på min promenad. Även idag kom jag ihåg pulsklockan, yeay. En lite kortare sväng än igår, 40 minuter blev det. Har fortfarande känningar i knät, blä. Fick några små regnstänk på mig, men fortfarande ingen skur. Men när jag kom hem efter promenaden blixtrade det både ute och i mitt huvud så nu har jag bara tagit det väldigt lugnt och strax är det dags att gå och lägga sig. Börjar redan kl. 7 i morgon, så det blir till att pina sig upp i tid. Sen kommer det att gå i ett... Ska iväg en sväng till hembyn direkt efter jobbet för lite avfirande av en gammal kollega som gått i pension.
Men nu är det dags att kolla in sängen, så att jag är pigg i morgon. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar