torsdag 10 juni 2010

Äntligen torsdag

Jaha, idag har det varit en alldeles vanlig dag. Jobbat till fyra och det var faktiskt alldeles ovanligt varmt och soligt. Mycket har vi fått gjort på jobbet den här veckan. Städning och plock går med en rasande fart. Det är så himla skönt!
En annan sak som inte är så skönt är väl att jag inte mår så himla bra. Har en massa hjärnspöken som far runt. Känner att det finns en massa krav på mig från alla möjliga håll, kanske mest och framför allt från mig själv. Har svårt att släppa dem och bara vara, för det är ju många saker som jag vill vara med och göra, men sen när jag väl står där så vet jag inte hur jag ska greja det och framför allt inte varför jag sa ja till det från början. Det här gör också att jag inte riktigt sover som jag ska, det gör ju inte saken bättre. Jag känner mig grinig och sur på det mesta. Har inget egentligt engagemang för något, vill bara lägga ner allt. Känner egentligen att jag bara skulle vilja fokusera på min motion och inget annat, men jag har ju åtaganden som jag inte bara kan lägga ner. Tänker dock ha två veckors semester när jag inte är nåbar för någon form av krav från andra. Då får åtagandena läggas på vice och så kan jag bara vila och ta det lugnt om jag nu fixar det.
Så, då var det här inlägget skrivet. Bli inte förvånade om det kommer mer av samma sort imorgon. Nu ska jag gå och försöka sova, lite tidigare än igår. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar