lördag 12 juni 2010

Flitig lördag

Ja, det har jag haft idag. Jag vaknade efter en god natts sömn i ganska många timmar. Alltså runt kl. 9... Skönt! Iaf så tänkte jag att det skulle vara skönt att göra något hemma när det ändå spöregnade ute. Så jag bäddade rent, bytte gardiner i sovrum och vardagsrum, la på fräscha dukar och allt detta medan jag hade tvättstugan. Dessutom hann jag med att diska och baka en rabarberkaka. Så nu känns det som om allt här hemma är tiptop igen. Behöver bara dammsuga imorgon och putsa fönster och det får vänta, regnet och allt pollen sabbar dem ju iaf på en gång.
Annars har jag väl inte gjort så mycket. Tog en sväng till affären nu på kvällen för att fixa frukost till imorgon. Har jobbat lite med bloggarna. Fixat till nya mallar och bakgrunder, så bli inte förvånad över att den ändrat utseende. Säg till om nåt verkar konstigt eller jobbigt bara, så ska jag försöka fixa det.
Och nu ska jag titta lite mer på filmen på 3an och sen blir det godnatt igen! Förhoppningsvis är det bättre väder imorgon så att vi kan ha vår klubbstugemålning som vi planerat ett bra tag.
Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar