tisdag 29 juni 2010

Tisdag och nyss hemkommen

Japp, har varit ute och slarvat... Eller iaf firat lite. Har varit hemma hos en före detta kollega och druckit lite vin och ätit snacks tillsammans med ett glatt gäng tjejer. Vi firade att en av oss gift sig hastigt och lustigt. Oplanerat, men kanske hade det aldrig blivit av annars. Kul är det iaf!
Vi hade en riktigt trevlig kväll och därför blev det lite sent, men snart ska jag gå och lägga mig. Har ju trots allt börjat tidigt i morse... Dagen på jobbet flöt på och nu funkar datorerna igen efter viruset. Skönt, så att man kan få något gjort. Jag fick ju börja tidigt så det var tidig hemgång också. Åkte förbi bolaget på hemvägen och köpte med en flaska vitt till kvällen. Sen hade jag eftermiddagen räddad genom en massa jobb för motorklubben och helgens event i stan.
Hann iaf med en vända på näset också, 65 minuter blev det i värmen. Men det var kanonsegt, säkert beroende på värmen.
Jag hann lagom hem och stretcha, duscha, sleva i mig lite soppa och göra mig klar och så var det dags att cykla iväg. Kunde ju inte ta bilen när jag skulle dricka vin... Hämtade upp en av tjejerna på vägen och så bra det av uppför den fina backen till kollegan. Sen har vi suttit på balkongen och njutit av en helt underbar kväll. Inte kallt, ingen mygg/knott och bara gott sällskap. Super!
Men nu - kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar