lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag...

Kan man inte införa en dag för alla singlar också? Alla lever ju inte i förhållanden... Snarare tvärtom i Sverige ju. Importera en sån dag från nåt bra land istället för att bara ta in "köp-köp-köp-dagar" från the big wonderfully commersial US of A. Åh, nu tror ni att jag blir irriterad för att jag är singel och bitter, men sanningen är att jag inte gillar Helloween heller. De här dagarna är ju bara intagna som svenska "helgdagar" för att köpmännen ska få sälja mer. Från och med nu skippar jag dem båda två, vill absolut inte längre. Ledsen alla ni som skickat mig gulliga sms idag, men jag skickar hellre en kram, blomma eller hälsning nån annan dag när ni verkligen behöver det.
Annars har det väl varit en rätt ok dag hittills. Jag bestämde mig igår för att bara vara hemma och ta det lugnt. Så jag har hunnit med att käka lite frukost, göra två halsband medan jag tittat lite på skidåkning emellanåt och slappat lite förstås. Bilder på smyckena kommer lite senare idag, måste ladda kamerabatterierna först...
Och vad tyckte ni om Let´s Dance igår då? Skräcktema... Njaej, jag vet inte det jag... Och inte tyckte jag att Kitty förtjänade att åka ut heller. Jag gillade faktiskt att hon började hitta känslan. Hellre hade de fått skicka George eller Carl-Jan eller t.o.m. Elisabeth fast hon tillför en viss charm till det hela. Men igår var hon inte bra ju.
Och ikväll är det Melodifestival nr 2. Åh, det ska bli kul att höra. Det ska tydligen vara såå jämt bakom Måns. Jag hoppas verkligen på kvällens omgång, det kans inte bli sämre än den förra iaf.
Nej, dags att fylla på med något i magen innan jag blir total-grinig. Och fundera ut vad jag ska äta till kvällen. Vi hörs lite senare med bilder och kanske lite festivalkommentarer. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar