lördag 28 februari 2009

Lördag morgon

Jag hade ju en ledig dag igår, men det fanns en hel del att göra iaf... Jag plockade hemma med lite allt möjligt, lunchade på stan med en kompis, handlade till kvällen och till lite annat med. Sen var det bara att gå hem och börja göra sig iordning. Det tog lite tid igår eftersom jag bestämt att jag skulle vaxa benen också. Men när jag äntligen klarat av det så var det lugnt. En dusch och sminkning och hårfix och sen PARTY! Fast det där med att komma i tid är inte min starka sidan, det händer ju så mycket under tiden man ska göra det man planerat... Fyra tjejer från det gamla tjejgänget och så en extra var vi. Vi käkade tacopaj och sallad och det var så himla gott! Sen blev det en massa snack och snacks förstås, ingen fest är komplett utan det... =0)
Himla kul hade jag sen också. Bara att komma ut och dansa en kväll med kompisarna utan att tänka på nån karl eller flera. Visst tittar jag gärna om det finns nån snygging, men jag känner mig helt ointresserad, orkar inte ens fundera på att börja lära känna nån igen. För mycket jobb med för lite utdelning...
Idag ska jag åka hem till mamma och pappa på lite kalas. Pappa har fyllt år och vi har inte firat eftersom vi varit sjuka i omgångar allihop. Ska bli kul att träffa släkten, det var ett tag sen nu. Sen blir det nog en lugn kväll framför melodifestivalen i soffan. Och imorgon är det fullt upp med tre tider att passa, men bara roliga saker att göra. Det känns rätt bra faktiskt, en långhelg som innehåller massor att göra, men ändå hinner man med att slappa också. Så skulle man ha det varje vecka. DET vore skönt!
Men nu är det dags att fixa iordning mig så jag kan åka och luncha. Ha en bra dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar