söndag 1 mars 2009

Livet...

...kan var bra tråkigt ibland... Igår var iofs en trevlig dag, men när man träffar en massa folk några dagar i rad och så har släktkalas så blir man dubbelt så ensam sen när man kommer hem. Vet inte om det beror på att jag har en svacka just nu eller om det bara blir så ändå.
Sitter iaf i soffan och slappar framför Vasaloppet med en katt i knät. Har en hel del att göra idag så det gäller att vila sig i form... Ska på samtal kl. 14, ljusparty kl. 16 och styrelsemöte kl. 19. Helst ska jag hinna med att åka ut och titta på vår dubbelkommandobil kl. 18 också, men det är optional, alltså bara om jag hinner. Skönt att jag var ledig i frdags, idag blir det inte mycket med den saken...
Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Mycket konstiga känslor som spökar runt är det. Det blir skönt att gå iväg på samtal så jag får ur mig lite av allt. Få se om jag hinner med att skriva en sväng till idag, då kanske det blir positivare tongångar. Nu ska jag iaf kika lite mer på Vasaloppet och heja på Daniel Tynell och Jerry Ahrlin, nån av dem kan gott få vinna i år tycker jag. Heja Sverige!
Ja, vi hörs framöver! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar