onsdag 18 mars 2009

PMS och personalmöte

Japp, det har jag idag. Bra kombination va?! Just nu hatar jag allt med livet. Känns som om allt går emot mig nu. Inga besked kommer om de positiva saker som jag väntar på och de besked som jag fått är bara negativa. BLÄ! Det började imorse när jag kom till jobbet och sen har det bara blivit värre. Det konstiga är att jag mår hur bra som helst hemma, kan verkligen känns de där vårkänslorna som jag skrev om häromdagen. Men så fort jag kommer till jobbet är det alltid nåt som sänker mig. Torsdagar är min räddningsplanka, men jag känner att jag använder dem på fel sätt på nåt vis. Jag blir nån j-a gnällkärring som inte har nåt positivt att säga och det är ju inte det jag vill. Det är ju min fristad och jag vill verkligen ta vara på de kollegor som jag har där och inte bara mata dem med mitt gnäll. Det är verkligen dags att byta jobb nu, bara jag visste vad jag ville göra istället. För jobben inom barnomsorgen i kommunerna häromkring växer inte direkt på trän nu när ekonomin är i botten… Jag får väl fundera ut nåt bra!
Jag kan inte fatta hur man kan må så bra på ett ställe och i en situation och samma dag må så fruktansvärt dåligt bara på en annan plats och i en annan situation….
Men nu är det dags att sluta gnälla och ta det lugnt så jag kan sova inatt. Förhoppningsvis känns det snart bättre. Kram och god natt!

1 kommentar:

  1. Hoppas det känns bättre idag =) känner igen det, hur man mår på jobb o hemma... ses snart på gymmet, får ta i där =) kram anna

    SvaraRadera