lördag 7 mars 2009

Födelsedag =0)

Ja, inte min, men en kompis fyller 40 idag. Grattis till honom!! Själv har jag försökt ha sovmorgon, men det funkade inte så himla bra. Vaknade iaf på min vanliga tid vid halv nio. Var hos en kompis och pysslade igår kväll och kom inte hem förrän efter tolv. Jag var inte så trött så jag kollade lite på tv innan jag… somnade på soffan och vaknade halv fyra… Bara att lägga sig i sängen och somna igen. Så imorgon blir det sovmorgon innan jag ska iväg.
Är lite smått avundsjuk på mamma och pappa. De har åkt till Lanzarote och får njuta av sol och värme en vecka. Jag vill ju också åka, men då måste man ju ha nån att åka med och helst lite pengar att resa för också. Få se när det kan bli av.
Funderar på att ta en fikarunda hos ett par kompisar idag. Men det finns ju alltid saker att göra hemma så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Började dagen med att spara min blogg på ett säkert ställe så att det inte händer nåt med den. Det vore synd om allt försvann. Ska försöka ta en säkerhetskopia på allt i min telefon också. Det känns som om jag skulle sakna många saker i den också om de försvann. Men vi får se om jag lyckas, har inte hittat på skivan med programmet jag behöver för det. Får väl leta lite på Internet istället.
Nej, dags att ta tag i något av allt jag skulle kunna göra. Vi hörs av sen. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar