lördag 14 mars 2009

Fredag kväll och lördag

Ja, jag jobbade ju som vanligt igår också. Det blir bättre och bättre, mer och mer ork kommer tillbaka. Sen på kvällen var jag ut till några kompisar som bor utanför stan. De bjöd på middag och så satt vi och snackade en massa. Tittade på Let´s Dance och äntligen åkte hon ut. Även om hon har varit duktig så håller hon ju inte samma höga klass som de andra. Kom väl hem vid kvart i tolv och slocknade ganska omgående…
Sen fick jag ju ställa klockan eftersom jag hade bestämt med en kompis att åka ner till Västerås och shoppa lite. Hade en idé om att jag skulle köpa ny telefon eftersom den gamla krånglar. Blev ingen telefon, men väl en del andra saker. Fast just nu lever jag efter principen ”en sak in - en sak ut”, så det blev bara sånt som var nödvändigt. Nytt duntäcke eftersom det gamla spricker i sömmarna och sprider dun överallt, ny vardagsrumslampa eftersom den gamla uplighten är sprucken. Ett gäng fotoramar eftersom jag gärna vill ha upp lite fler tavlor på väggarna så det blir lite mysigare. Så imorgon ska jag fixa in kort i ramarna och spika upp dem!
Sen var vi förbi hemma vid ma och pa en sväng. De kom hem från Lanzarote inatt och hade med sig parfym hem åt mig. Så nu har jag sniffat på fyra mumsiga dofter. Sen hann jag med att hämta mina ljus från PartyLite också. Där kom det fler goda dofter! Men jag ska vänta med att använda de ljusen tills jag eldat slut på dem som jag redan har. Mer om kvällen kommer sen! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar