torsdag 12 mars 2009

Jobbat som vanligt

Jo, det har jag gjort, men vilken ågren jag hade när jag gick till jobbet (ja, eller åkte bil iaf) imorse. Kände inte alls för det, men som tur är var jag ju på rätt avdelning idag. Och jag tyckte att barnen var ovanligt lugna idag. Tur det, jag hade nog inte orkat om det hade varit totalt full gång på dem… Dessutom var ett par av dem jobbigaste frånvarande, sköönt!
För övrigt har det också varit en rätt bra dag. Var hem och vilade en timme efter jobbet och sen vidare till motorklubben. Plockade lite där och väntade på att någon mer skulle komma, men idag blev det ensamt. Pratade lite i telefon med en klubbmedlem och diskuterade lite om framtiden. Sen åkte jag för att kolla lite på min egen framtid. Få se om det blir som jag vill, jag håller tummarna! Det får ni också göra nu…
Men nu ska jag titta lite på tv och surfa runt på lite kompisars bloggar innan jag lägger mig. Hörs imorgon! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar