tisdag 31 mars 2009

Duktig kicka!

Det har jag varit idag! Både stressat ner och fikat med en kompis och varit och tränat! Det kändes som om det var en väldigt tidig morgon i morse, men jag får skylla mig själv när jag inte kan komma i säng i tid… Jag sov iaf skönt! Jobbet var också ok och eftersom jag slutade tidigt så kunde jag hinna med att åka och fika med en av mina kompisar och hennes son. Och dessutom hinna med en välbehövlig timme på gymmet! Så nu känner jag verkligen att jag kan gotta mig åt att sitta framför tv:n resten av kvällen.
När jag kom hem idag hade jag fått en avi om att jag hade ett brev att hämta på ”posten”. Tror att jag kan gissa vad det är, men jag får se imorgon när jag hämtar det. Spännande! Ännu mer spännande är det att följa mina auktioner på Tradera. Har lagt ut 14st och nu är det bud på 6 av dem. Jag hoppas innerligt på att allt blir sålt så jag kan få ett lite lättare flyttlass om två månader! Ska bara försöka bli av med mitt vitrinskåp och min skänk också! Är ni intresserade så hör av er! ;0)
Nej, dags för lite mer ”Äntligen hemma”. Imorgon är det inte säkert att det blir nåt inlägg, det beror på hur trött jag är efter föräldramötet på jobbet. Jag lär väl inte komma hem förrän efter halv nio… Ja ja…
Kram och god natt! (Ja, jag ska försöka somna tidigare ikväll, fast inte precis just nu..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar