fredag 6 mars 2009

Huvva...

... redan fredag... Veckorna går fort får jag säga. Snart är det väl sommar och semester igen... Det är iaf skönt att jag får vara ledig den här helgen. Gör en liten insats med motorklubben på internationella kvinnodagen, men annars blir det lugnt. Så nu sitter jag hemma och laddar för att åka ut till en kompis och hennes dotter i en by utan för stan och hälsa på. Vi ska käka lite, babbla en massa, kolla på Let´s dance och pyssla. Ska bli riktigt kul faktiskt, det var ett tag sen jag höll på med pärlorna nu och jag har en del nya idéer igen. Resultatet kommer sen på foto!
Men nu ska jag ta och köra lite crosstrainer och sen ta tag i disken. Sen blir det avfärd mot byhåla, fast först ska jag lämna ett par skivor och hämta mig en keramikkatt (Tradera, ja... Det är lätt att bli beroende...)som kommit med posten idag! Ha en skön kväll allihop! Hörs under helgen! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar