måndag 30 mars 2009

Jaa, vad ska man säga om idag då?

En rätt ok dag med en solig stund ute på förmiddagen. Har ont i halsen och i tummen, så jag var inte så sugen på att jobba i morse. Men det gick rätt bra när jag väl kommit igång. Har fixat en massa ärenden idag också. Sånt där man måste göra på sina tidiga dagar. Handlat, hämtat flyttkartonger, planerat utvecklingssamtal och mulle, pratat i telefon, varit på samtal, fått ögonbrynen plockade. Jaa, jag hann med en hel del. Så imorgon kan jag ta det lugnt och bara ägna mig åt att fika, precis som jag tänkt mig.
Tankarna far runt en del i huvudet, eller framför allt gjorde de det i helgen. Känner mig ensam, vet inte riktigt vad det är som spökar runt i huvudet, men nåt skit är det. Vet inte riktigt om jag gör rätt som fyller tiden till max med saker att göra, kanske borde jag lugna ner tempot för att se om något blir annorlunda, jag vet inte. Jag antar att bara tiden kan ge mig svar på det…
Nej, dags att sova. Ska ju öppna imorgon bitti. Kram och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar