söndag 8 mars 2009

Migrän...

Har legat i soffan hela dagen… Jag hatar att må såhär dåligt, men den här gången får jag nog skylla mig själv. Åt dåligt igår och vaknade imorse med ont i huvudet och mådde illa. Började fundera på om jag hade fått magsjuka eftersom det är rätt många som har den nu, men det känns som min vanliga migrän. Nu börjar den iaf ge med sig och jag tror nog att jag kan jobba imorgon även om jag säkert kommer att vara slak mest hela dagen. Tur att jag ska jobba en kort dag och förhoppningsvis är det några färre barn där också. Men jag ska ta mig igenom kvällen först. Gör jag det så är det lugnt. Synd bara att jag inte orkar med att träna idag, men det får vänta tills jag känner mig ok igen. Hade tänkt köra lite crosstrainer, men men…
Nåja, jag ska inte sitta för länge framför dataskärmen då kommer migränen tillbaka igen. Vi hörs en annan dag! Ha det bra till dess! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar