onsdag 4 mars 2009

Trött och sliten

Ja, så känns det idag. Har varit en helt osannolikt tråkig dag idag. Trist väder, halt och jävligt, dryga barn och irriterade vuxna på jobbet. Vet inte om det är jag som är lite på kant med tillvaron just nu eller om det är spänningen på jobbet som gör det. Orkar inte ens fundera på det hemma, känns som om man sabbar resten av dagen då. Måste vila för att komma i form igen, fast inte med motionen då.
Kände inte för gymet idag så det blev en halvtimme på crosstrainern istället. Men på fredag då ska jag ta mig till gymet. Bra att få göra det inför helgen. Imorgon är det fullt upp med motoraktiviteter så då blir det en sväng på ct:n igen. Men om det fortsätter töa såhär så kan jag snart börja cykla på riktigt igen. Yippie! =0)
Annars känner jag mig ganska nöjd med mig själv nu. Har vunnit två auktioner på Tradera för alldeles lagom summor (en katt av Lisa Larsson och sockerskål och gräddkanna i serien Kosmos), sånt som jag letat efter ett tag. Och snart kommer mina ljus från PartyLite också... Åh vad jag ska elda Persika/vanilj!
Men nu är det dags att natta mig själv. Ska försöka somna lite tidigare än resten av veckan. Halv tolv nästan varje dag är lite sent för mig... Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar