måndag 16 mars 2009

Efter samtalet

Jaha, jag hann med ett inlägg till idag. Vet inte om jag egentligen har nåt nytt att skriva om, men kanske iaf. Har beställt mig en ny lur äntligen och nu är den på väg hem till mig! Ska bli skönt att byta ut den gamla krånglande saken. Kanske man kan prata ordentligt snart!
Annars är väl allt bara fint. Har känt mig omotiverat glad idag, man kan ju hoppas att det håller i sig. Kanske är det nån konstig vårkänsla eller iaf föraning om våren. Jag menar, all snö som smälter och solen som visar sig efter (som det känns) flera månader borta. Men idag känner jag mig redo för att gå vidare, nu hoppas jag bara att den känslan håller i sig så att det inte bara är nåt tillfälligt. Det är rätt intressant att gå och prata med nån när man märker att det händer saker. Jag säger inte att det är för att jag går dit, men nåt är det iaf som händer i huvudet på mig. et är lika spännande att gå dit varje gång för man vet aldrig vart man hamnar i samtalet.
Men nu är det dags för mig att hoppa i säng- Sen hoppas jag att jag har ett ännu positivare besked till er (och mig) imorgon! Kram och sov gott!

1 kommentar:

  1. Va skönt att du känner så =) Kände en liten vårkänsla i kropp o knopp oxå.. hehe O våren e på G man kan int bli annat än glad när solen skinner o snön smällter o hoppas den håller i sig.. kram Anna

    SvaraRadera