onsdag 11 mars 2009

Frisk igen

Jodå, det blev ett dygn av magsjuka men sen har det funkat bra med att äta som vanligt. Skönt! Men jobbet fick vara idag med. Man ska ju hålla på det där med 48 timmar, annars kan man inte kräva det av andra heller. Men visst blir jag rastlös… Men jag lyckades iaf få en tvätt-tid idag. Kanon eftersom jag var sjuk när jag skulle ha tvättat. Och då fick jag ju bädda rent i sängen också, så nu ska det bli skönt att krypa ner bland rena lakan när jag lägger mig.
Har varit på klubben och fixat lite ärenden också. Fick sällskap också när jahg var på väg därifrån, så det lev en lite längre sväng än jag tänkte mig. Men så fick vi lite gjort också, lite sånt där praktiskt som att flytta lite grejer och städa lite. Fast det känns att orken inte riktigt är som den ska…
Var iaf iväg och handlade lite och sen och körde lite lätt styrketräning med A. Inte för att jag hade mer ork då, men jag mådde kanon efteråt. Nu har jag inte gjort nåt sen i fredags så det var verkligen dags att få köra igång igen. Skönt var det!
Men nu är det dags att sova lite så jag orkar med att jobba en hel dag imorgon. Ha det bra! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar