söndag 29 mars 2009

Struligt värre

Ok, nu har jag haft datauppehåll här hemma i mer än en vecka. Inte totalt, men iaf. Det känns fortfarande inte säkert att surfa och jag går inte in på viktiga lösenorsskyddade sidor hemifrån, det får jag ta på andra datorer, t.ex. jobbets. Och MSN börjar jag fundera på att avinstallera, törs ju iaf inte använda skiten nu längre. Jag hatar alla jävla virusspridare och alla som inte ser till att fixa sin dator fast de vet om att de har virus, så jävla oansvarigt! Jag blir på riktigt dåligt humör när jag tänker på det!
Men annars är väl allt som det ska. Håller väl på med lägenhetsvisning för att bli av med den innan det är dags att flytta till den nya. Det känns fortfarande himla bra så nu har jag börjat planera, rensa och sälja av lite grejer för att inte ha så mycket att flytta sen... Känns ju kanske inte som om jag har jättemycket grejer, men jag vet hur det är när man ska packa ner allting. Det känns som om man packar ett helt kvarter eller nåt.
Sen har jag väl jobbat en hel del med rallyklubben den här veckan. Känner att det är rätt mycket att sätta sig in i nu när jag är ordförande. Jag vill ju att det ska bli bra och att vi ska komma framåt under året, så det finns ju en del att jobba med. Så ikväll blir det möte för första gången, det ska bli spännande.
Men nu får der vara bra för den här gången. Ska göra lite mat och ta en lite rensvända i garderoben innan jag ska iväg på mötet. Ha det nu riktigt bra! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar