fredag 20 mars 2009

Upp och ner

Jaha, så har man klarat av en jobbvecka till då. Drygt, man är ju verkligen skittrött på fredagar, men det är rätt givande ändå. Det har varit en upp-och-ner-vecka humörmässigt. PMS, negativa besked, men också det positiva besked som jag väntat på – jag ska flytta! Jag fick lägenheten som jag tittade på och i juni bär det av! Det ska bli så skönt!!!
Annars har väl slutet av veckan varit rätt drygt datamässigt. Fick nåt virus, nån mask eller trojan, så nu törs jag knappt slå igång Internet av rädsla att det ska poppa upp nåt igen. Men jag testar lite nu (efter att tre olika städ-program körts ett antal gånger) och hoppas att det håller. Men MSN (som var orsaken till det hela) får vara nere åtminstone ikväll och imorgon. Ska ju ha annat för mig imorgon, men det skriver jag mer om sedan för nu är det dags att gå och lägga sig. Jag måste ju orka med allt som ska göras! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar