måndag 16 mars 2009

Imorgon smäller det!

Ja, det är väl en vanligt tråkig måndag då. Har tvättstuga, tänkte ju att jag skulle sälja ett lapptäcke, men då lär det ju tvättas först… En del av disken från igår står också kvar, så den borde jag egentligen ha tagit tag i innan jag skriver här, men men… Är man en så där som procrastinerar (Vet inte riktigt om det heter så i den formen, men man skjuter allt framför sig till morgondagen iaf) så är man. Fast jag får ju ganska mycket gjort iaf, jag tänker framför allt på gårdagen. Och jag kommer att få en del gjort idag också. Måste handla lite, posta ett brev, fota ett par pärlalster mm. Ska förresten lägga in bild på dem här på en gång. Det är de där som jag gjorde förra fredagen, ni som läst flitigt i bloggen. Ska ta med dem till jobbet så att hon som beställde dem kan få dem, nu efter ett halvår… Tur att hon inte saknat dem… =0)
Nej, dags att ta tag i livet! Vi kanske hörs sen ikväll! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar